24 Şubat 2009 Salı

Ne Scylla'ymış be hacım!

Dizi izlemenin pek çok güzel yanı var.Tek kötü yanı istediğini parça parça alıcak olman.Bir hafta beklemek zorundasın heyecanla,merakla.. Ben zaten kalpten sorunluyum bide her hafta o heyecanı kaldırmaz yüreğim.Dönem dönem olarak çektiriyorum,sora bikaç ay bekliyorum.Böylesi daha işime geliyor..

Prisonda 5.sezonda baya ilerleyince çektirdim 18 bölümü birden.Şimdi peş peşe izliyorum boş vakit buldukca..Günde üç bölüm izlemek en normali,yoksa ufaktan gerçek hayata döküyosun olayları.Paranoya falan başlıyor insanda..

Prisonda da 8.bölüme geldim çattım.İzleyemiyorum.Kötü olan bir şirket var.O şirketi devirmek için Scylla diye altı parçadan oluşan verilere ihtiyaç var.Sezon başından beri ecel terleriyle beş tanesini aldık.Son parçayı alıcakken,verileri uzaktan kablosuz olarak hafızasına çekebilen cihazı bi dangalak hacker yüzünden ele verdik. Dakika tam 23.30 şu an.İzleyemiyorum heyecanımdan.Hacker bizimkilere kızdı şirkete bulundukları yeri söyledi para karşılığı.Bir yandan onları Whayt yakalıcak mı onu düşünüyorum.Bir yandan Michael'ın annesi gibi burnu kanıyo ara ara,beyin tümörü olabilir mi ölür mü ona kaygılanıyorum.Bir yandan Sara'yla Gretchen karşılaşınca Sara napıcak sinir krizi geçirirse falan diye ona üzülüyorum.Bir yandan bizimkiler bulundukları yerde son Scylla için yaptıkları planı uygulayabilicekler mi yoksa o kazada biri ölücek mi onu düşünüyorum.Bir yandan da Bellick,Sucreye ölürsem anneme hapis köşelerinde ölmediğimi söyle arayıp diye vasiyet etti,lan yoksa Bellick mi ölüyo bu operasyon sonunda onu düşünüyorum.

Şu prisonda bende önde olan yakın çevremden biri olsada ona açıp sorsam öyle izlesem bary.Hem merak ediyorum hem heyecanımdan koltukta oturamıyorum.

Buraya kadar geldik artık şirketi devirelim,nolur uzatmasın şu senaristler ya başka konuya geçsinler artık.. Çok kinlendim oyunculara Gretchendan nefret ediyorum izlerken içimden etmediğim küfür kalmıyo.Biraz tartakladılarda şirkettekiler,içimin yağları eridi.. =)

Şimdi bide kuş kitabı sayfalarını verme karşılığı bizimkilerle ortak oldu.Sara nası bakıcak onun yüzüne.Hayatını kararttı kızın.Sırf izletmek uğruna yine yanına kar mı kalıcak bu kötülerin yediği naneler ya..Sinir oluyorum.. =(



Şu hatun bi gebersin hepinize tadelle dağıtıcam =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder